Безпека та надійність автомобілів німецького концерну забезпечується, в тому числі, за рахунок комплектації потужними, якісними моторами. Після тривалої експлуатації та під впливом різних факторів ДВЗ піддається природному зносу, його елементи отримують пошкодження або виходять з ладу. Професійну діагностику та ремонт двигуна Опеля за оптимальною вартістю надають на СТО Ультрасервіс. Запишіться на зручний час, і ми вирішимо будь-яку проблему, допоможемо в найскладніших та нестандартних ситуаціях.
Ремонт двигуна Opel у Харкові на СТО Ультрасервіс
Спеціалізований преміальний техцентр має сучасну технічну базу для проведення комплексного обстеження, поточного та капітального ремонту двигунів Опель дизельного та бензинового типу. Переважними моментами обслуговування у нашому автосервісі є:
- Парк сучасного обладнання, високоточні прилади, спеціальне програмне забезпечення та прогресивні технології для комплексного обстеження та усунення несправностей.
- Атестовані автомайстри, які спеціалізуються на техобслуговуванні ДВЗ Опель різних моделей та мають велику практику у цьому напрямку.
- Дотримання регламенту та рекомендацій автовиробника під час проведення ТО та усунення несправностей. Якість підтверджується офіційною гарантією.
- Використання для заміни оригінальних сертифікованих запчастин, масла, технічних рідин. Склад регулярно поповнюється, тому роботи рухаються без зупинки.
- Для максимальної зручності клієнтів прийом ведеться за попереднім записом. Якщо процедура займає небагато часу, можна почекати у комфортабельному залі або замовити трансфер по Харкову.
У нашому техцентрі виконується ремонт блоків управління (ЕБУ) двигуна Опель, відновлення та заміна комплектуючих, інші процедури, що забезпечують стабільну роботу силового агрегату у післяремонтному періоді.
Послуги ремонту двигуна Опеля
Майстри нашого сервісу ремонтують дизельні та бензинові агрегати всіх моделей. До складу авторемонтних послуг входить:
Процедура
|
Роботи
|
Комплексна діагностика двигуна Opel з підготовкою висновку
|
Під час надходження авто на СТО майстер оглядає ДВЗ, проводить комп'ютерну діагностику, інструментальну перевірку за допомогою бороскопа, осцилографа, мотор-тестерів. Перевіряється компресія, встановлюються причини збільшення витрати олії. На основі результатів готується план ремонтних робіт.
|
ТР
|
Поточні авторемонтні процедури – найпопулярніша послуга. Згодом окремі деталі зношуються та вимагають заміни. Також у рамках ТР усувають протікання робочих рідин, регулюють зазори. Залежно стану конкретного агрегату, його обслуговування може тривати від трьох до п'яти днів.
|
КР
|
При повному зносі вузлів та деталей, неможливості їх відновлення проводять капремонт. Для цього роблять демонтаж двигуна, повністю його розбирають, дефектують деталі і складають дефектувальну відомість. Підбирають та замінюють запчастини, регулюють зазори та виконують інші операції. Агрегат збирають та перевіряють.
|
Розрахунок ціни капітального ремонту двигуна Опель проводиться індивідуально, при цьому враховується обсяг та складність робіт, кількість та тип автозапчастин. У будь-якому випадку це є найбільш вигідним варіантом, враховуючи, що майстри нашого сервісу відновлюють ДВЗ до 85%, що забезпечує його надійну експлуатацію у післяремонтному періоді.
Ознаки несправності двигуна Opel
Більшість серйозних несправностей розвивається з невеликих неполадок, тому важливо помітити проблеми на початковому етапі. Існує ряд характерних ознак, якими автомобіліст може припустити наявність неполадок. До них належить:
- Падіння потужності, погіршення динамічних параметрів. Приводом для негайного звернення до СТО є зниження потужності на 20%.
- Збільшення витрат ПММ. При цьому фактичні показники відхиляються від нормативних, утворюється густий сизий вихлоп.
- Зниження компресії олії. Таку проблему вказує лампочка на панелі приладів. Часто це відбувається у разі сильного забруднення фільтра, розгерметизації та протікання, поломки паливного насоса.
- Відсутність стабільності на холостому ходу.
- Поява білого або чорного нальоту на свічках запалювання може вказувати на потрапляння в камеру згоряння антифризу або використання збагаченої паливної суміші.
- Перегрівання ДВЗ. При дефіциті мастила елементи, що труться, перегріваються, що часто призводить до необхідності капремонту.
Точний висновок про причини поломки може зробити лише досвідчений майстер. Тому при появі таких симптомів приїжджайте до нашого автосервісу для діагностики та ремонту, що дозволить заощадити час та інші ресурси.