Ціна на ремонт двигуна
Двигун – агрегат, який генерує енергію, необхідну для руху автомобіля. Від його справності залежить потужність, швидкість машини і безпека її експлуатації. Тому, якщо з'явився сторонній звук, знизилися потужності параметри, збільшився витрата палива, потрібно звернутися за професійною допомогою. На нашому СТО проводиться комплексна діагностика двигуна внутрішнього згоряння і всі види ремонту. Ми обслуговуємо бензинові і дизельні мотори, виконуємо роботи згідно з регламентом і технічним вимогам, використовуємо оригінальні запчастини та копії високої якості.
Для діагностики та усунення несправностей застосовуємо спеціалізоване обладнання останніх модифікацій, що дозволяє зробити точні настройки і якісні слюсарні роботи. Швидко і з гарантією ми усунемо будь-які несправності, включаючи приховані і складні. Остаточна вартість ремонту двигуна розраховується після діагностики, підготовки майстром укладення та плану робіт, узгодження з клієнтом.
Діагностика двигуна внутрішнього згоряння в автосервісі Ультрасервіс
Огляд і обстеження агрегату – обов'язковий етап, який передує іншим роботам. На підставі результатів діагностики двигуна внутрішнього згоряння складається план і розраховується бюджет ремонтних робіт.
Діагностичні процедури проводяться поетапно:
- Візуальний огляд і акустична перевірка. Виявляється наявність нехарактерних шумів при роботі мотора, можливе підтікання масла або інших рідин. Сторонні звуки можуть вказувати на люфт усередині агрегату, що неприпустимо. Також перевіряється рівень мастила, оскільки недостатнє її кількість може викликати стукіт і призводить до прискореного зносу деталей.
- Інструментальний завмер компресії. Визначається тиск в циліндрах. При недостатньому показнику мотор працює з перебоями і через деякий час перестає запускатися. Тиск залежить від стану клапанів в точці контакту з ГБЦ, поршневий групи. Поршні мають одне маслос'емноє і два компресійних кільця, які зношуються в першу чергу. Це призводить до збільшення витрати масла. При зносі компресійних кілець, стінок циліндрів падає тиск і мотор починає працювати з перебоями. У деяких випадках проводиться вимір витоку з циліндрів. Така процедура не вимагає розбирання агрегату.
- Замір тиску масла в двигуні внутрішнього згоряння. Для нормальної роботи ДВС всі елементи, які стикаються або труться, повинні добре змащувати. Тиск мастила створюється і підтримується за допомогою насоса. Він забирає масло в піддоні і піднімає його по всій системі, подається до деталей, змащує їх, після чого воно потрапляє назад в піддон. Причиною низького тиску може бути знос насоса, вузлів і деталей силового агрегату. Тому за показником тиску можна оцінити технічний стан двигуна.
- Контроль витрати масла. Виробляється в процесі експлуатації авто протягом деякого часу. Є одним з критеріїв оцінки стану ДВС. Витрата залежить від типу двигуна. Але, якщо цей показник досягає 1 л на 1 тис км, то це вказує на несправність. Можлива витік або потрапляння в камеру згоряння. В останньому випадку з'являється сірий густий дим з характерним запахом. Контролювати рівень масла слід постійно. Якщо його буде недостатньо, то можна швидко вичерпати робочий ресурс двигуна. Крім того, швидко забруднюються свічки запалювання. У будь-якому випадку, підвищена витрата масла сигналізує про необхідність ремонту двигуна.
У більшості випадків, для діагностичного обстеження та усунення несправностей потрібно демонтаж двигуна. Розрахунок ціни діагностики двигуна проводиться з урахуванням переліку виконаних процедур. Після перевірки діагност складає висновок з докладним описом виявлених неполадок. Залежно від конкретної ситуації роботи можуть займати від 30 хвилин до 3 годин.
Діагностика ДВС ендоскопом
Для обстеження мотора використовують різні інструменти і прилади. За допомогою ендоскопа можна провести огляд внутрішніх деталей без розбирання агрегату. Це прилад складається з довгого тонкого дроту з камерою і підсвічуванням на кінці, кнопок для управління і екрану, на який виводиться зображення.
Для обстеження провід поміщають в систему, звідки камера виводить зображення на дисплей. Щоб перевірити бензиновий мотор, викручують свічки і в отвір поміщають провід. У дизелі процедуру проводять через форсунки.
Такий метод обстеження дозволяє провести огляд без розбирання корпусу. Він займає в середньому 15 хвилин. При цьому автовласник може особисто оцінити стан циліндрів.
Ендоскопія дозволяє перевірити і оцінити:
- Стан насічок на поверхні циліндрів, які наносяться шляхом абразивної обробки. Вони необхідні для зниження сили тертя. Згодом насічки згладжуються. Якщо хонингование погано проглядається, незабаром може знадобитися капітальний ремонт.
- Поверхня циліндрів. Наявність на стінках блоку подряпин і інших пошкоджень вказує на необхідність ремонту.
- Нагар на поршні. Сухий нагар присутній у машин з пробігом. Наявність масляних слідів говорить про значному зносі поршня.
- Стан і ступінь зношеності впускних і випускних клапанів.
На СТО по ремонту двигунів можна пройти комп'ютерну діагностику, ендоскопічне обстеження, отримати докладний висновок і кілька варіантів вирішення цієї проблеми.
Ремонт ДВС на СТО Ultraservice
В рамках поточного ремонту двигуна в Харкові проводиться заміна деталей або їх відновлення. Такі роботи потрібно проводити періодично, також ремонт може виконуватися позапланово, якщо виникли неполадки. Від капремонту вони відрізняються тим, що агрегат не розбирається або розбирається частково.
Необхідність проведення ТР двигуна визначається ступенем зносу основних складових кривошипно-шатунного механізму, циліндрів, поршневий групи, ременя і ланцюга ГРМ. Також враховується знос прокладок ГБЦ, корпусу фільтра, впускного і випускного колектора, масляного насоса, свічок. Перелік робіт поточного ремонту та техобслуговування залежить від марки автомобіля і умов експлуатації.
Поширеними процедурами при проведенні ТР є налагодження зазорів клапанів і заміна:
- кілець мотора і вкладишів колінчастого вала;
- сальників клапанів;
- розподільного вала;
- клапанів;
- гидрокомпенсаторов.
У нашому автосервісі ТР передбачає діагностику, регулювання деталей і заміну комплектуючих мотора. Ми виробляємо ремонт двигунів за ціною, яка встановлена на доступному рівні. При цьому клієнт отримує наступні переваги:
- усунення несправностей будь-якого характеру і складності;
- зниження витрати паливно-мастильних матеріалів;
- усунення сторонніх шумів;
- потужність і швидкість;
- безпеку поїздки.
Капітальний ремонт двигуна
Під час експлуатації спричиняє зношування елементів ДВС. Швидкість цього процесу залежить від частоти і дальності поїздок, стилю водіння, регулярності техобслуговування, якості палива.
Якщо не контролювати рівень технічних рідин, ігнорувати періодичність передбаченого регламентом ТО, порушувати правила експлуатації і використовувати низькоякісне паливо, то може знадобитися капиталка двигуна і заміна основних вузлів. У порівнянні з поточним, капремонт – більш тривалий, трудомісткий і витратний захід. Він передбачає демонтаж і розбирання силового агрегату, що залежить від розташування мотора, особливостей конструкції кузова, типу КПП. Роботи проводяться послідовно і припускають кілька етапів.
Дефектовка компонентів ДВС
Після розбирання проводиться дефектовка – процедура, за допомогою якої оцінюється стан комплектуючих і встановлюються причини несправності. Вона передбачає:
- Визначення розміру клонували, твердості, промер прогину і центрування.
- Оцінка стану блоку циліндрів, поршневий групи.
- Знос корпусу і компонентів ГБЦ.
На підставі результатів визначається доцільність капремонту двигуна за ціною, яка в будь-якому випадку буде нижче заміни всього агрегату.
Мийка і заміна запчастин
Мотор, який підлягає капремонту, обов'язково очищають від металевих тирси, нагару та інших забруднень. Для цього використовують гарячий гас або спецзасоби, які подають під високим тиском.
На підставі діагностики і дефектації складається список запчастин для заміни. Найчастіше, майстрам доводиться замінювати:
- поршні, клапани, кільця;
- пальці, вкладиші і втулки шатуна;
- масляний насос і фільтр;
- помпа і Ремкоплекти;
- прокладки;
- втулки і сідла.
На нашому СТО є власний склад запасних частин. За погодженням з власником авто встановлюємо оригінали або якісні аналоги. Також можлива доставка комплектуючих під замовлення за привабливою вартістю. Подивитися розцінки на ремонт двигуна можна на сайті компанії.
Збірка агрегату
Мотор збирають на стенді, який повертає його вкруговую. Операції виконуються в певній послідовності, по черзі встановлюють:
- вкладиші і колінвал;
- шатуни і елементи поршневої групи;
- бугелі;
- прокладки і кришки;
- помпа і масляний насос;
- шків коленвала;
- ГБЦ;
- піддон;
- паливна апаратура.
Збірка проводиться за регламентом автовиробника. Після завершення ремонту робиться пробний запуск при мінімальному навантаженні, щоб притерлися нові або поновлені частини.
Щоб продовжити термін служби мотора, потрібно регулярно контролювати рівень технічних рідин, своєчасно замінювати паливні, повітряні фільтри, свічки запалювання. Також слід своєчасно усувати навіть невеликі неполадки, які виникають в АКПП, паливної та інших системах.
Професійний ремонт двигуна внутрішнього згоряння від компанії Ультрасервіс
Кращий автосервіс в Харкові надає послуги преміум-класу і виконує ремонтні роботи з чітких дотриманням інструкцій і регламентів заводу-виробника. Капремонт виконують технічні фахівці, який мають відповідну підготовку і практичний досвід не менше десяти років. Всі наші майстри регулярно проходять підвищення кваліфікації, відвідують тренінги та семінари, підвищують професійний рівень.
У нас завжди дотримуються терміни виконання поточного та капітального ремонту. При проведенні огляду і дефектації складається список необхідних запасних частин і встановлюються терміни виконання кожного етапу.
Капремонт виконується під ключ – від огляду і виявлення причин неполадок до підбору і установки нових комплектуючих. Клієнту не потрібно самостійно шукати і купувати автозапчастини. У нас є великий склад, під замовлення – доставляємо будь-який вузол або деталь.
На встановлені запчастини надається гарантія терміном на один рік, на роботи довічно. Гарантійні зобов'язання надаються в письмовому вигляді. Все це забезпечує стабільну роботу агрегату в післяремонтного періоді і відсутність повторних поломок.
Клієнт отримує консультації та інструкції з питань експлуатації автомобіля. У нашому автосервісі в Харкові ціна на капітальний ремонт двигуна розраховується на підставі діагностики та плану робіт і обов'язково узгоджується з клієнтом.
Ціна ремонту двигуна на СТО Ultraservice в Харкові
- У порівнянні з іншими авторемонтними послугами, усунення несправностей ДВС є більш дорогим заходом. Остаточна вартість робіт з капітального ремонту двигуна розраховується індивідуально і залежить від наступних чинників:
- особливостей моделі мотора;
- обсягу і складності відновлення і ремонту;
- типу і вартості запчастин і витратних матеріалів;
- рівня кваліфікації автомайстра.
Записатися на діагностику і ремонт можна по телефону або онлайн.