Вартість регулювання клапанів
Регулювання клапанів на СТО Ультра Сервіс
Впуск паливної суміші і випуск вихлопних газів – цикл, який постійно повторюється. Максимальне значення ККД досягається тільки при стабільній роботі всіх складових і дотриманні між деталями нормативної дистанції. Якщо воно порушується, проводиться регулювання клапанів в автосервісі. Як правило, такі неполадки супроводжуються стуком і погіршенням потужних параметрів двигуна.
Якщо відстань буде занадто маленьким, то станеться пригорання сідла. При відхиленні від норми в більшу сторону з'являються сторонні металеві звуки. Незалежно від напрямку відхилення, таку проблему слід оперативно усувати.
На початковому етапі визначається причина неполадок. Майстри нашому СТО швидко і точно встановлять джерело проблем, відрегулюють просвіти і виконають ремонт.
Коли необхідно робити регулювання зазорів клапанів
Рекомендується перевіряти відстань на бензинових ДВС через 60000 км пробігу, на автомобілях з ГБО – через 20000 км. Про те, що потрібно регулювати просвіти, можуть говорити такі ознаки:
- збільшений витрата паливно-мастильних матеріалів;
- зниження потужності двигуна;
- проблеми з запуском двигуна;
- зниження показника компресії;
- поява сторонні стукають звуків.
Діагностика і регулювання клапанів в Харкові проводиться на нашій спеціалізованій СТО. Така процедура частіше за інших потрібно, якщо на авто встановлено газобалонне обладнання, при агресивному стилі водіння. Регулярне технічне обслуговування і своєчасне усунення неполадок дозволяє уникнути проблем в дорозі. Для вимірювання та перевірки буде потрібно від 1 до 3 годин, для регулювальних робіт – від 1 до 5 годин.
Яким двигунів і коли потрібно регулювання клапанів
Роботи проводяться на моторах, конструкція яких не передбачає гидрокомпенсаторов – пристроїв, які самостійно корегують розмір і підтримують його нормативне значення.
Якщо ДВС не має в складі такого компонента, то коригувальні процедури проводять за регламентом виробника при плановому техобслуговуванні або при появі ознак, що вказують на несправність.
Види регулювання теплових зазорів клапанів
На початковому етапі виконується діагностика клапанів двигуна, за результатами якої проводяться коригування теплових присвятив одним із способів:
- Автоматичний. Необхідні параметри регулюються і підтримуються гідрокомпенсатор шляхом тиску масла. Такий компонент не потрібно налаштовувати, якщо він знаходиться в справному стані, то нормативи будуть дотримуватися.
- Гвинтовий. Коригування виконують за допомогою гвинтів. Для процедури не потрібна розбирання БЦ і спеціальний інструмент. Одночасно проводять заміну прокладок.
- За допомогою шайб і штовхачів. Такий метод найбільш поширений, але має деякі складності. При заміні штовхача попередньо демонтують розподільний вал і підбирають елемент потрібного розміру. Кількість штовхачів варіює в межах від 8 до 24 і більше.
При розбиранні распредвала, в більшості випадків, потрібна заміна сальників. Вони запобігають потраплянню в камеру згоряння різних забруднення і зайвого мастильного матеріалу. Якщо сальники зносилися, їх замінюють, щоб на вузлах ДВС не утворювався нагар, який призводить до збільшення витрати мастила. В середньому вони розраховані на 100000 км пробігу.
Якщо транспортний засіб тривалий час на експлуатувалося, то ковпачки обов'язково замінюють, оскільки вони розсихаються. Необхідність заміни можна визначити по густому чорному або білому диму, появі нагару на свічках запалювання, перевитрати масла. Своєчасна процедура дозволяє уникнути надмірного нальоту на компонентах двигуна і складного капітального ремонту.
Заміна сальників без зняття ГБЦ виконується в такій послідовності:
- знімається кришка ГРМ – тільки на охолодженому двигуні;
- на колінчастому і розподільному валу роблять позначки;
- привід послаблюють, демонтується распредвал;
- рассухарівают пружини;
- ковпачок знімають зі штока пассатижами;
- на шток і внутрішню поверхню сальника наносять мастило;
- ковпак поміщають в оправу і встановлюють на шток, запрессовивая легкими ударами до упору;
- на сальники надягають пружини і засухарівают їх.
Регулювання теплових зазорів клапанів
Розмір просвіту становить 0,1 – 0,4 мм. Для його виміру використовують щуп – специнструмент, який дозволяє отримати максимальну точний результат. Процедура полягає в установці заводського відстані між розподільним валом і торцем ніжки.
Маніпуляції виконуються на повністю охолодженому двигуні. У деяких ситуація попередньо прогрівають ГБЦ. Щоб настройки були максимально точними і ефективними, необхідно дотримуватися всіх норм і вимог, які вказані в інструкціях і рекомендаціях. Одночасно замінюють ущільнювачі.
Щоб оптимізувати вартість регулювання клапанів і знизити трудомісткість процедури, застосовують наступний метод. Для зменшення просвіту встановлюють нові комплектуючі. Щоб збільшити його – шліфують штовхач і доводять його параметри до потрібних значень. Компоненти можна поміняти місцями. Такий метод дозволяє виконати необхідні коректування і при цьому не купувати нові запчастини.
Термін регулювання теплових зазорів клапанів
Періодичність регулювальних процедур залежить від типу двигуна -бензіновий або дизельний, пристрої газорозподільної системи. Орієнтовні інтервали становлять:
- При гвинтовому методі – через 10 – 40 тисяч км;
- З використанням штовхача – через 20 – 100 тисяч км.
При наявності газобалонного обладнання використовується газ, який горить при більш високій температурі, ніж бензин, частота налаштувань збільшується в 2 рази. Дотримання такої періодичності запобігає деформації елементів, скорочення дистанції і прогорание компонентів.
Перевірка і регулювання зазорів клапанів в Ultra Service
Наша станція техобслуговування надає великий спектр послуг, пов'язаних з діагностикою, профілактичними і авторемонтним заходами. У нас використовується сучасне обладнання, застосовуються ефективні технології, є власний склад якісних автозапчастин. Тому всі роботи виконуються оперативно а ціна на регулювання клапанів оптимальна, з точним дотриманням інструкцій і гарантованим результатом. Клієнт отримує письмові гарантійні зобов'язання.
У нас можна виставити зазори за ціною, яка розраховується окремо для кожного випадку. При цьому враховується вид і модель транспортного засобу, тип ДВС, технічний стан. Також має значення застосовуваний спосіб і необхідність усунення несправностей з відновленням або заміною запчастин.
Залежно від конкретної ситуації на обслуговування знадобиться від 1 до 5 годин. Прийом ведеться за попереднім записом, тому в призначений день і час клієнта зустріне персональний менеджер і майстер, який відразу приступить до роботи. До послуг клієнтів – професійні консультації, м'які дивани та кави в комфортабельному залі очікування, безкоштовний трансфер.