Вартість ремонту зчеплення
Заміна зчеплення на СТО Ultraservice
Зчеплення є перехідний елемент між двигуном і КПП. Воно передає і перериває силовий потік між цими компонентами. В процесі експлуатації відбувається знос його складових і тоді буде потрібно ремонт або заміна зчеплення або установка нових комплектуючих. До складу цього вузла входять наступні компоненти:
- диск;
- корзина;
- вижимний підшипник;
- маховик;
- система управління.
Система може бути заснована на гідравліки і складатися з циліндрів. Зусилля в ній передається за рахунок рідкого середовища, яку потрібно регулярно замінювати. В основному, заміну роблять одночасно з гальмівною рідиною. Основний елемент механіки – трос. Згодом всі елементи механічної системи зношуються і в такому випадку може знадобитися ремонт троса зчеплення, інших деталей або їх заміна. Наприклад, кошик і вижимний підшипник встановлюють разом з третім диском.
Заміна вузла є трудомісткою процедурою. Оскільки він закритий КПП, для обстеження і ремонту проводиться її демонтаж. Наші майстри виконують таку роботу якісно, за інструкцією заводу-виробника з наданням гарантії.
Для цього на нашому СТО є сучасні підйомники під різні автомобілі, вантажопідйомні механізми та обладнання останнього випуску. Крім того, у нас – найкраща ціна на заміну зчеплення в Харкові і області.
Заміна зчеплення DSG (S-Tronic) у Харкові
DSG – преселективна КПП «робот», яку встановлюють в машинах автоконцерну VAG. Від інших типів КП вона відрізняється подвійним зчепленням і двома валами. За рахунок такого пристрою вона володіє найкращими характеристиками механіки і автомата.
Перемикання відбувається досить оперативно, при цьому не підвищується витрата бензину, оскільки вузол є механічним і управляється мехатроніки. Вона позбавлена такого недоліку автоматики як збільшене споживання бензину.
Як показує практика, при експлуатації машини з ДСГ можуть виникати такі проблеми як вібрації при початку руху, удари і ривки при перемиканні. При поломці мехатроніка відмовляє зчеплення і машина зовсім не може рухатися.
Залежно від поломки, усунути проблему можна адаптацією БО. Але це дає лише тимчасовий ефект. В основному, потрібна заміна зчеплення за вартістю, яку можна подивитися на нашому сайті. Наші майстри мають спеціальну підготовку і досвід від 10 років, тому впораються із завданнями будь-якої складності.
Кожен комплект має особливості в плані параметрів необхідних регулювальних шайб. Тому змиритися положення вала, вилок з підшипниками. За результатами вимірів проводиться розрахунок параметрів шайб. Після установки механізму на коробку перемикання передач проводиться перевірка зазорів. У 50% випадків після установки нового комплекту потрібно повторно адаптувати блок управління.
Ремонт зчеплення у Харкові
У нашому автосервісі в Харкові заміна зчеплення здійснюється на підставі результатів діагностики. У висновку майстер вказує причини несправностей. Всі проблеми діляться на дві категорії – неполадки безпосередньо зчеплення або його приводу.
До першої групи належать:
- Високий знос, деформація і механічне пошкодження накладок веденого диска. У такій ситуації проводиться заміна диска зчеплення на новий.
- Вихід з ладу демпферних пружин.
- Деформації і дефекти вичавного підшипника.
- Знос маховика – усувається шляхом відновлення маховика або заміною.
- Стирання і пошкодження поверхні натискного диска.
- Заклинювання вилки виключення.
До неполадок приводу механічного типу відноситься:
- Поломки і дефекти системи важеля.
- Перетирає, заклинювання, подовження або обрив троса приводу.
- Поширені проблеми гідроприводу:
- Брудні гідроприводу, трубок і магістральних шляхів.
- Розгерметизація системи, надходження в неї повітря, витікання робочої рідини.
- Пошкодження манжети, що є причиною виходу з ладу циліндра. Для усунення проблеми проводиться ремонт або заміна головного циліндра зчеплення на новий пристрій.
Перераховані неполадки є типовими, але не єдиними. Для точного встановлення причини проводиться комп'ютерна діагностика, на підставі якої складається план ремонтних робіт.
Обслуговування вузла в нашому сервісі проводиться в такій послідовності:
- Двигун фіксують лебідкою.
- Знімають датчики і провідні колодки.
- З коробки зливають масло.
- Розмикати елементи з'єднань ходової частини.
- Знімають колеса з гальмівними дисками.
- Мають піввісь з шарнірами рівних кутових швидкостей.
- Демонтаж КП – відповідальний і трудомісткий етап.
У нашому автосервісі – кращі ціни на заміну зчеплення і гарантовано високу якість робіт і автозапчастин. Час процедури залежить від марки машина і кількості супутніх послуг і може становити від 2 до 8 годин.
Якщо вам потрібен ремонт маховика, установка нових запчастин або капітальний ремонт системи, запишіться на зручний час по телефону або онлайн. Ми знаходимося в центрі Харкова і працюємо з понеділка по суботу.
Діагностика і заміна зчеплення в автосервісі Ultraservice
Умовою якісного ремонту є правильною встановлення причин неполадок. На нашому СТО проводиться комплексна діагностика зчеплення за ціною, яка доступна кожному власнику авто. На те, що потрібне обстеження машини, можуть вказувати наступні ознаки:
- Неповне вимикання. При цьому перемикання передач відбувається з утрудненням, з'являється тріск і інші сторонні звуки.
- Пробуксовування. Часто супроводжується різким запахом гару. Неповне включення виникає внаслідок слабкого контакту між маховиком і дисками. Також причиною може бути занадто замаслений або деформований диск, стерта поверхню маховика, слабка діафрагмове пружина або заклинювання приводу.
- Смикання при включенні. Відбувається, коли пошкоджені фрикційні накладки диска, забруднення його поверхні маслом, деформація або знос пружин.
- При тиску на педаль виникає сильний гул або свист. Це вказує на швидку поломку вичавного підшипника.
- Заїдання педалі. Відбувається в результаті заклинювання або обриву троса, поломки важеля. У гідроприводі можлива протікання рідини.
- Збільшений робочий хід педалі. Автомобіль починає їхати, якщо педаль повністю відпустити.
Поява хоча б одного з таких симптомів – привід для негайного звернення до сервіс. Якщо тягнути час, то можна зіткнутися з серйозними проблемами в дорозі. Наприклад, машина перестане їхати, з'являться несправності в коробці перемикання передач.
Також потрібно дотримуватися правил експлуатації – починати рух на одному зчепленні. Педаль натискають різко, а відпускають – повільно. При короткочасній зупинці не потрібно тримати ногу на педалі. Швидкого зносу деталей сприяє рух з вичавленим зчепленням, що часто роблять новачки.